Home Despre noi Staff Contact  




Data publicarii: Joi, 30 Septembrie 2010  
 

Dremel şi-a schimbat strategia de comunicare

dremel_logo.jpg2010 a adus o schimbare în strategia de comunicare a brandului de scule electrice Dremel, marcă a concernului german Robert Bosch. Astfel, Dremel a demarat mai multe campanii prin care a urmărit să fie şi mai aproape de clienţii săi şi să schimbe percepţia conform căreia doar specialiştii pot lucra cu scule electrice.
Prin programe educative precum „Atelierele creative Dremel”, „Green living” sau „Train the trainer”, caravane itinerante sau promoţii cu premii pe loc, Dremel urmăreşte să dezvolte aptitudinile de bricolaj ale clienţilor săi, astfel încât, aceştia să poată oricând să folosească o unealtă Dremel. Mai mult, prin pachete promoţionale precum Hobby Table, Dremel îşi va încuraja clienţii să facă primul pas către un mic atelier privat de bricolaj.

Prima campanie demarată în anul 2010, „Meştereşti cu Dremel şi câştigi o vacanţă de 1000 de euro”, a debutat în luna martie şi s-a desfăşurat pe parcursul a trei luni, fiind organizată în parteneriat cu un mare lanţ de magazine din România. În urma tragerii la sorţi, un client Dremel a câştigat o vacanţă de vis în destinaţia aleasă de el. Campania s-a bucurat de un mare succes, contribuind la creşterea vânzărilor brandului Dremel cu peste 77% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.




”Antrenează-te la reduceri de weekend”, cea de-a doua campanie Dremel, a fost demarată în luna aprilie şi s-a adresat bucureştenilor. Acţiunea mărcii de scule electrice a presupus atât oferirea de reduceri la achiziţia produselor Dremel, cât şi demonstraţii făcute de un meşter bijutier. Demonstraţiile practice au fost primul pas făcut de Dremel în iniţiativa sa de a deschide o „Academie de bricolaj” adresată clienţilor săi, în cadrul căreia să le arate cum pot folosi uneltele Dremel pentru cele mai variate lucrări, de la confecţionarea de bijuterii, la repararea unei caroserii de maşină sau decorarea diverselor obiecte din casă - rame, lumânări sau pahare.

„Green living”, cea de-a treia campanie organizată de Dremel în parteneriat cu gama de scule electrice Bosch Verde, a presupus lansarea unui nou concept de viaţă prin care cele două mărci Bosch urmăresc să promoveze un stil de viaţă ecologic, sănătos, care presupune întoarcerea la lucrurile simple din viaţă. Astfel, Dremel şi Bosch au organizat în luna iunie un curs de meşterit dedicat exclusiv clienţilor lor, în cadrul căruia le-au arătat cum pot folosi uneltele electrice, petrece cât mai mult timp plăcut alături de cei dragi, dar şi crea obiecte unicat şi economisi bani în acelaşi timp.

Ca o urmare a evenimentului „Green living”, Dremel a continuat „campania de instruire” a clienţilor săi prin deschiderea „Atelierelor creative Dremel”, dedicate copiilor din clasele a doua şi elevilor din clasa a noua de la Colegiul tehnic din Braşov, dar şi părinţilor acestora. Proiectele făcute cu aceştia au inclus pirogravură, embosare pe lemn şi material, aplicare de mărgele pe tricouri sau gravare pe lumânare şi sticlă.




Succesul înregistrat de campaniile “Antrenează-te la reduceri de weekend” şi „Atelierele creative Dremel” a încurajat demararea, începând cu luna octombrie, a unei acţiunii ample, care aduce pe specialiştii Dremel direct în şcoli: „Train the trainer” (’’Instruieşte instructorul’’). Pe lângă acestea, Dremel va lansa la sfârşitul anului pachetul promoţional Hobby Table, prin care îşi va încuraja clienţii să facă primul pas către un mic atelier privat de bricolaj.

Cu uneltele Dremel se poate lipi, inscripţiona, tăia şi perfora orice tip de materiale, de la sticlă, lemn, la metal şi ceramică, sau se pot aplica elemente decorative precum pietricele, scoici, mărgele din lemn, sticlă, plastic sau funde.

Despre Dremel

Dremel este una din mărcile companiei Robert Bosch, fiind dedicat utilizatorilor pasionaţi de proiecte DIY, dar şi profesioniştilor. Uneltele Dremel sunt special create pentru proiecte precum restaurarea automobilelor, prelucrarea lemnului, realizarea modelelor, şi alte hobby-uri creative.

De la invenţia primei unelte multifuncţionale rotative din lume, de către A. J. Dremel, în anul 1932, Dremel a devenit un brand de încredere în această categorie, asigurând unelte pentru o mare varietate de tipuri de utilizatori. Datorită designului şi calităţii, unealta multifuncţională rotativă Dremel a devenit cea mai vândută unealtă multifuncţională din lume, reprezentând angajamentul companiei pentru inovaţie şi calitate. Produsele principale din gama Dremel sunt uneltele multifuncţionale rotative, versatile, care lucrează la viteze înalte şi pot fi folosite cu peste 150 de accesorii sau ataşamente Dremel. Produsele Dremel uşurează munca în cadrul proiectelor detaliate şi extrem de complexe, indiferent dacă sunt proiecte creative sau funcţionale, adresându-se atât utilizatorilor profesionişti, cât şi celor pasionaţi de proiectele DIY.

Pentru informaţii suplimentare, puteţi accesa pagina Dremel.


Pentru a fi in permanenta la curent cu ultimele noutati si informatii din domeniu,

aboneaza-te gratuit la Newsletter !

 







Editorial
"Băi, avem destule taxe"
rotariu victor.jpg
"Băi, avem destule taxe". Acesta este motivul pentru care Guvernul Boc şi partidele care îl sprijină nu vor să mai fie introdusă taxa pe terenul agricol nelucrat, după cum a explicat un oficial al ministerului Agriculturii. După ce s-au bătut cu pumnul în piept că ei sunt cei care vor pune din nou pe picioare agricultura, în special prin această taxă, menită să încurajeze folosirea propriu-zisă a terenurilor, bravii politicieni ai Puterii şi-au dat seama, din senin, că sunt prea multe taxe.
Un editorial de Victor Rotariu publicat în ziarul Gandul. >> Citeste
Analiza
De ce se înghesuie elveţienii să facă agricultură în România
agricultura_MARE.jpg
Din ce în ce mai mulţi agricultori elveţieni se stabilesc în România, unde pot cumpăra suprafeţe agricole de câteva sute de hectare la preţuri semnificativ mai mici şi mai apoi exportă produsele biologice obţinute în Elveţia sau Germania, scrie swiss.info într-un comentariu dedicat potenţialului agricol al ţării noastre.
Swiss.info menţionează exemplul lui Christian Hani, un agricultor elveţian care la scurt timp după absolvirea studiilor de agronomie s-a mutat în satul Firiteaz din vestul României şi care acum are un teren agricol de 800 de hectare. >> Citeste
Compania Saptamanii
Prio Foods a anunţat lansarea unităţii de extracţie uleiuri, la Lehliu Gară
prio foods.jpg
Compania Prio Foods, parte a Martifer Group, a anunţat, miercuri, lansarea unităţii de extracţie uleiuri vegetale la Lehliu Gară, investiţie greenfield în valoare de 93 milioane de euro. "Este o onoare pentru mine şi pentru întreaga companie Prio Foods să anunţ astăzi lansarea noii unităţi de extracţie de la Lehliu", a declarat, preşedintele Consiliului de Administraţie Prio Foods, Carlos Martins.
Evenimentul a dat startul operaţiunilor la filiala Prio Extracţie, specializată în procesarea seminţelor şi producţie de ulei vegetal, în scopuri industriale şi de consum. Investiţia este cel mai mare proiect greenfield din România în anul 2011. În sectorul producţiei de ulei vegetal, Prio Extracţie deţine locul întâi ca volum al investiţiei în Europa de Sud-Est şi locul doi la nivelul întregii Europe. >> Citeste

Produsul Saptamanii
Mierea premium ecologică ar trebui să fie un brand al României, spune apicultorul Aron Stoica
apicultor.jpg
Mierea premium ecologică ar trebui să fie un brand al României, fiind, indiscutabil, cea mai bună din lume, iar pentru promovarea ei în străinătate este nevoie de politici consecvente ale celor aflaţi la guvernarea ţării, afirmă apicultorul Aron Stoica din Câmpeni (Alba), absolvent al Universităţii de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară din Cluj-Napoca, care se dedică de o viaţă creşterii profesioniste a albinelor şi protecţiei speciilor autohtone.
"Nu ştiu dacă în ultimul an s-a diminuat sau nu procesul prin care mierea de calitate premium din România se vinde la export în cupaje, pentru a fi amestecată cu cele fără nicio calitate din America de Sud, America de Nord, Mexic, Asia ori din UE. Mierea este un produs local unic şi cel mai corect este ca producătorul să se bucure de recunoaşterea calităţilor acesteia. De regulă, mierea noastră premium trece într-un anonimat absurd, pentru că este absurd să oferi cea mai bună calitate pentru a deveni amestec la ceva fără nicio calitate", a declarat, luni, apicultorul foarte apreciat în afara graniţelor ţării. >> Citeste
Interviu
Radu Roatiş: “Mieii româneşti nu vor lipsi de pe piaţă în preajma sărbătorilor pascale”
roatis radu.jpg
Mieii româneşti nu vor lipsi de pe piaţă în preajma Sărbătorilor Pascale, pentru că există baza legală pentru inventarierea animalelor, a afirmat, într-un interviu acordat Agenţiei Agerpres, preşedintele Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, Radu Roatiş.
Potrivit preşedintelui ANSVSA, autoritatea va demara o serie de controale în sectorul produselor tradiţionale, deoarece "asistăm la o creştere alarmantă a târgurilor cu produse tradiţionale", în multe cazuri produsele fiind vândute în condiţii improprii sau nu sunt ceea ce cred şi vor românii să cumpere. Radu Roatiş a mai adăugat că România va putea exporta carne de porc pe piaţa comunitară, începând cu partea a doua acestui an, după ce o misiune a CE va controla fermele care solicită să intre la export. >> Citeste
Eveniment
La Galaţi a fost lansat un proiect pentru relansarea pisciculturii şi prelucrării peştelui
pescador.JPG
Camera Agricolă Galaţi a lansat, marţi, proiectul “Grup de lucru pentru gestionarea durabilă a fondului piscicol în judeţul Galaţi, zona pescărească lunca Prutului inferior - Dunărea inferioară mila 76”, în valoare de 133.000 de lei.
Potrivit directorului Camerei Agricole Galaţi, Floricel Dima, proiectul are ca scop relansarea pisciculturii la nivelul judeţului şi crearea de unităţi economice care să se ocupe de prelucrarea peştelui. Proiectul vizează zona pescărească Lunca Prutului Inferior - Dunărea Inferioară mila 76, iar în acest sens va fi creat un grup de lucru pentru gestionarea fondului piscicol. >> Citeste

Afisari
counter